Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo lieve volgers,

Even een verhaaltje over mezelf! Mijn naam is Inge, ik ben 19 jaar. Ik ben, zoals deze reisblog ook al aangeeft, een avontuurlijk persoon. Ik wil zoveel mogelijk dingen ervaren, want dat maakt leven voor mij ook echt leven. Het maximale uit het leven halen. Veel mensen over de hele wereld ontmoeten en hen van dienst kunnen zijn. Ook ben ik een zelfstandig persoon, maar ik hou er niet van om helemaal in mijn uppie ergens te zijn. Dan zou ik vereenzamen denk ik. Ik hou van gezelligheid en ik vind het fijn om iemand om me heen te hebben waar ik mezelf kan zijn. Ik heb een hele lieve vriend. We zijn nu 1,5 jaar samen en de rest van ons leven komt daar nog bij! Hiernaast heb ik ook nog een lieve vader en moeder. En een lief broertje met een verstandelijke beperking. Ik ben erg dankbaar voor al deze mensen in mijn leven. Naast deze mensen is er ook een hond in mijn leven. Wij hebben namelijk een schapendoes, Binka. Ook al is ze soms vervelend als ze blaft, toch heb ik haar graag op schoot. Mijn hobby's zijn verder zingen, wandelen, hardlopen en kleding naaien. Zo nu genoeg over mezelf verteld. De mensen die deze blog lezen zijn voornamelijk toch ook mijn vrienden en familie. Mensen die mij wel kennen dus!

Over mijn reis

Samen met een groep van de kerk ga ik komende zomer 3 weken naar Ethiopië om daar klaslokalen te bouwen voor de lokale bevolking. Hier gaat het eerste deel van mijn blog over. Na die reis ga ik nog 10 dagen met mijn vriend door Frankrijk touren met een tentje. Naast deze twee reizen naar het buitenland, ga ik hoogstwaarschijnlijk samen met een vriendin van me, Geertruida, naar Engeland om daar 5 maanden te studeren. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle reizen die ik maak. Ook voor mezelf is het bijhouden van zo'n blog leuk, omdat ik alles weer terug kan lezen. Veel leesplezier!

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk.